ponedeljek, 6. oktober 2014

Creative Blog Hop

Pozdravljene/i v kreativnem blog hopu. Nominirali sta me kar dve Mojci ;) Soul Sanctuary in Moja Darila. Zelo rada obiščem Mojci, saj sta si bloga zelo različna.

Mojca iz Moja Darila je ponosna babica, ki kvačka, šiva, kljeklja, ustvarja različne voščilnice in škatlice in na sploh je njej blog zelo zanimiv in "pisan". Vabim vas, da pokukate k Mojci, saj piše zelo sproščeno in me vedno nasmeji. Mojca hvala!

Mojca iz Soul Sanctuary pa je "papirčkasta" ustvarjalka, ki ima občutek za barve in kombinacijo le-teh. Vedno znova me preseneti z različno postavitvijo papirjev, dodatkov in motivov. Izdeluje tudi prečudovite škatlice, ki me resnično očarajo. Njene fotografirane izdelke spremlja dramatično črno ozadje. Mojca tudi tebi hvala!

Se še spomnite komplet Disneyevih knjig: modra, zelena, rdeča in oranžna? Očarana sem bila nad podobami glavnih junakov in sem jih zelo rada prerisovala. Sanjarila sem kako bom nekoč slikarka. Obe babici sta bili ustvarjalski duši: koroška bica je šivala in pletla, prleška babica pa je pletla različne izdelke: jopice, pulovre, gamaše, nogavice itd. V osnovnošolskih letih sem rada kvačkala, pletenje pa sem opustila takoj, ko sem naredila svoj prvi šal: začetek šala in njegova širina 15 do 20 cm, konec cca. 40 cm širine ;))) Seveda je bil moj najljubši krožek likovna vzgoja, katerega sem obiskovala zadnja 3 leta osnovne šole.

V ekonomski šoli sem imela ustvarjalski mrk, le voščilnice sem naredila za sorodnike ob rojstnih dneh in novem letu. In včasih sem s svinčnikom narisala kakšno risbo. 



Zadnja risba, ki sem jo narisala s svinčnikom leta 2009. Dober opazovalec opazi, da je starčkovo uho prenizko. Vedno sem rada kaj "načečkala".



To platno sem kupila pred sedmimi leti v eni trgovini "z kramo" in je bilo prvotno v roza-vijoličnih odtenkih. Ker imamo v dnevni sobi eno steno v toplo oranžnih odtenkih, sem vzela v roke čopič, akrilne barve in pobarvala po trenutnem navdihu. 

Pri svojih 22 letih sem spoznala bodočega moža A., ki me je za rojstni dan (ne vem več kateri) presenetil z gobelinom na katerem je bil gorski motiv. "Kaj naj z njim, saj ne znam šivat?" V nekaj minutah me je naučil moj stric F., ki je naredil kar nekaj gobelinov. Zašivala sem kakšnih deset gobelinov. Zadnji je bil za maminega Abrahama leta 2003.



Ta gobelin sem zašivala leta 1999, ki je bil poročno darilo ob Zlati poroki babici in dedku. Po žalostnem dogodku se je lansko leto vrnil nazaj in zdaj krasi naše stopnišče.

Prav A. je bil tisti, ki je v meni "podžigal" strast do ustvarjanja. Vsako leto se ob božiču tudi obdarujeva, seveda so to malenkosti. Pred leti me je presenetil z barvami za steklo. Bila sem zelo navdušena, saj je bilo zame to nekaj novega. Začela sem barvati majhne površine stekla, potem pa velike. 


Simpatična dama ovita v vinsko trto je bila darilo atu ob njegovem Abrahamu leta 2001. Slika je velika kar 70 x 100 cm. 

Z Andražem (star je zdaj 14 let) in Katarino (zdaj 11 let) sem v njunih zgodnjih letih veliko ustvarjala. Tako so me papirčki spet "zapeljali". V otroški sobi smo posedli na tla, ustvarjali in skupaj prepevali otroške pesmice. Lepo nam je bilo! 
Leta 2006 se mi je svet za nekaj let podrl. Matija se je rodil kar z dvema bakterijama: streptokokom D v ušesu in E. colli. Takoj so naju izolirali v otroško bolnico SG. Doma se je zdravil še 6 mesecev. Pri enem mesecu starosti so mu tudi ugotovili, da ima stenozo aortne zaklopke. Lansko leto (2013) pa je naju kardiolog razveselil z novico: "Matija je ozdravljen srčni bolnik!" 

Hhhmmm...spet sem se razpisala o svojih otrocih namesto o ustvarjanju. V naši družini smo tri ustvarjalske duše: hčerka Katarina se uči violino četrto leto. Lansko leto je obiskovala še solo petje, ki pa ga zaradi letošnjih obveznosti v šoli žal ne more več. Zelo rada piše pravljice, riše in peče sladice. Mož A. je po poklicu grafični oblikovalec in ima doma grafično podjetje. Ravno A. mi je v veliko pomoč, ker mi oblikuje različna posvetila in imena mladoporočencev, ki jih zasledite na poročnih knjigah. Jaz in novodobne novitete nismo ravno najboljši prijatelji ;)))

Namen Blog Hopa sicer ni bil moj spis zgoraj ;))), ampak odgovoriti na spodnja vprašanja. Res je današnja objava daljša, saj sem med vami od meseca januarja t.l. in sem se želela predstaviti še na drugačen način.

Trenutno se ukvarjam z naročilom novoletnih voščilnic. Pravega navdiha še ni, ker enostavno nisem v prazničnem duhu. Moram pa voščilnci čimprej končati, saj menda odpotujeta čez lužo: ena v Avstralijo in druga v Kanado. Spet sem po dolgih letih vzela v roke tudi platno, saj me je mešana tehnika čisto očarala.


In končno je projekt "Mušnica" končan. V veliko pomoč mi je bil Matija, saj je na Sizzixu izrezoval kroge. Naredila sem kar 15 gobic in povabljeni otroci so bili očarani.


Tudi tortice so se "pekle" zadnjih 14 dni v mojem kotičku. Kaj je nastalo, pokažem v naslednji objavi.

Moje delo se razlikuje od drugih verjetno samo po velikosti izdelkov: poročne knjige so velike pribl. 28 x 24 cm, voščilnice pa pribl. 22 x 18 cm. Rada imam, da je izdelek večje velikosti, saj se tako lažje izrazim. Pri srcu mi je vintage stil, čeprav mi tudi CAS ni tuj. Človek se skozi leta spreminja in prav tako njegovo delo. In seveda so vsi izdelki narejeni s simboliko, pomenom.

Ustvarjam zato, ker se v meni skriva ustvarjalska duša. Dolga leta so bili moji izdelki namenjeni sorodnikom in bližnjim prijateljem. Zadnje leto pa razveseljujem tudi druge. Imam občutek, da so ljudje spet začeli ceniti unikatne izdelke, ki so narejeni z ljubeznijo. In moji so zagotovo ;))) Že nekaj let novoletne voščilnice tudi doniram na novoletnem šolskem bazaru v domačem kraju. Vse te voščilnice pa so manjših oz. normalnih velikosti. Povratne informacije učiteljic so, da jih vaščani takoj kupijo.

Ustvarjam po trenutnem navdihu in v veliko pomoč so mi domači in tuji izzivi. Ravno CRAFT-alnica mi je bila v veliko pomoč, da so nastala zgornja vabila. Tudi njihov vintage izziv je bil tisti, da sem začela ustvarjati omenjene voščilnice. Seveda so mi tudi druge ustvarjalke v inspiracijo, ampak od njih "izluščim" eno stvar in jo potem ustvarim po svoje.

In še zadnja, najlepša naloga. Izbrala sem 3 ustvarjalke, ki pa so si med seboj zelo različne. Upam, da bodo igrico nadaljevale (po abecednem redu):

Hali je vsestranska ustvarjalka, ki izdeluje poleg čudovitega nakita tudi voščilnice, denarnice, vabila itd. Pokukajte na njej blog, kjer vas bodo očarali omenjeni izdelki.
Majuškasto unikatno je blog, kjer boste spoznali Majo in njej čarobni, skrivnosti nakit. Čeprav Maja izdeluje tudi papirčkaste izdelke, je mene očarala z nostalgičnim nakitom.
Trenutki kreativnosti so trenutki, ki jih z nami deli prijazna Tina. Tina je ustvarjalka z občutkom za barve. Njene papirčkaste izdelke: voščilnice, škatlice itd. spremlja natančnost, domiselna postavitev papirjev in motivov na izdelke. Všeč mi je njen nežen vintage stil. 
Če se boste odločile, se nam predstavite v ponedeljek 13.10.2014.  


Hvala, ker ste pokukali/e v moj ustvarjalni vrt.









16 komentarjev:

  1. Lijepo je bilo pročitati nešto o tebi i tvojoj kreativnoj obitelji. A tvoji radovi su zasta nešto posebno.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  2. Super je bilo tole prebrati in te še malo bolje spoznati :-).

    OdgovoriIzbriši
  3. Super predstavitev :-))
    Tale vabila gobice so res carske!
    Lep začetek tedna ti želim!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo zanimivo je bilo tole prebrati. Nisem vedela da si tako vsestransko ustvarjalna. Bravo, ni kaj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oj Vladka...hvala lepa ;))) pa še imam eno veeeliiikooo željo. Srčno si želim izdelovati iz gline: posode, vaze, kozarce...itd. Upam, da se mi želja kdaj uresniči ;)))

      Izbriši
  5. :-) hvala za nominacijo in hvala za predstavitev :-) lepo te je bilo spoznati tudi tako :-).Krasni izdelki...

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo zanimivo branje, še malo drugače si se predstavila, resnično si vsestranska ustvarjalka!

    OdgovoriIzbriši
  7. Jana ti si res dušica, da jo iščeš s svetilko pri belem dnevu :)! Čudovito branje in še lepši izdelčki. Vedno najdeš nekja, kar mi potem ne da miru in mozgam kako bi se sama lotila kaj podobnega :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jerneja iz srca hvala ;))) in upam, da ti bo kaj v navdih :)))

      Izbriši
  8. Jana, tvoja vsestranska ustvarjalnost ob treh otrocih, katerim verjamem, da si čudovita mama in ob tako srčnih pridelkih z vrta (objav nisem uspela prav komentirati, ker se jih ne da na hitro, so prebogate - hvala ti za njih), si zasluži vse pohvale. Lepo te je bilo tudi takole spoznati. Se že veselim naslednje objave o torticah. P.S. Dimenzije voščilnic imava pa podobne, moje so cca 17 x 23:)), manjše delam le izjemoma, tudi meni se zdi, da se ob večjih praznovanjih lahko izrazim le na takem formatu. Prijazen pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Jana, taka čudovita predstavitev, in kako si vsestranska. Iz tvojega opisa veje ljubezen do otrok in ustvarjanja in ta toplina tudi izžareva iz vseh tvojih izdelkov. Res si dobra:)) Lep pozdravček

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Andreja tudi tebi hvala in ev veeeliiik pozdrav tudi tebi ;)))

      Izbriši
  10. Super predstavitev, kar nekaj novih stvari si nam nanizala, ki jih prej nismo poznale (vsaj večina ne). Tudi sama sem zelo rada risala obraze, pa nikoli nisem nobene skice shranila. Niso bile dovolj dobre ;) Zdaj mi je sicer žal.
    Obdrži ustvarjalno žilico in jo neguj še naprej, Imej fokus na svojih srčnih željah in si jih postavi za cilj
    BRAVO!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! Z veseljem ga preberem. Želim ti lep dan še naprej, Jana
Thank you for your comment! I read it with pleasure. Have a nice day, Jana