ponedeljek, 3. marec 2014

Stara rdeča violina / Old red Violin

"Na podstrešju med staro goro prebranega časopisa in ostalo šaro, lezi stara rdeča violina. Zanima me kdo je igral nanjo: dedek, babica, morda celo pradedek? Vzamem jo v roke, odstranim pajkovo pajčevino in spiham prah. Čeprav je brez sijaja in ima potrgane strune, je pred mnogimi leti oddajala čudovite zvoke. Le ena struna je še cela." Pobrenkam in pri ustvarjanju voščilnice sem spet v svojem ustvarjalnem kotičku.

Violinine zvoke poslušam vsak dan, saj jih iz nje privablja moja Katarina.


Violina je instrument, ki ga cenijo ze stoletja. S svojim zvokom očara v skupini, orkestru ali solistično. 


Resnično poslanstvo violine je, da posnema zven človeškega glasu: "plemenito poslanstvo ji je prisluzilo slavo, da jo imenujejo kraljica glasbil."


Violina je vodilni glas in najštevilčnejše glasbilo v modernem orkestru. Spada med najmanjše godalne instrumente. Njena izjemna glasbena vsestranskost in zivahnost s čustvenim odzivom omogoča izrazanje razpolozenja, ki segajo od mile lirske glasbe Mozarta do dramatičnih tonov Wagnerja.


Violino poznamo ze dobrih 450 let. Čeprav nihče ne ve, kdo si jo je izmislil, sta nekaj najstarejših glasbil izdelala Giovan Giacoba dalla Corna in Zanetto Montichiaro. Toda prvi znani izdelovalec violin je bil Andrea Amati.


In še nekaj besed o izdelku. Tudi na tej voščilnici sem se drzala postavitve CRAFT-alnice. Note sem embosirala, violino pa sem izdelala iz furnirja. Spet :) Violino sem senčila s svetlo rjavo blazinico in nato mahagoni rdečo barvo. Tako sem dosegla postaran učinek. Strune so iz laksa, da sem se čimbolj priblizala originalu. Dve struni sta namenoma strgani, ena je pritjena...no, ene pa sploh ni. Tudi časopisni papir sem postara. Saj se spomnite uvoda, da sem jo našla med kupom starega časopisa?


In še ena lepa misel za vse nas: v naravi ni najti nič lepšega in popolnejšega od glasbe. Ona usmerja človeka v globino duše. Prepustite se glasbi - kjerkoli in kadarkoli.

Izziv:

CRAFT-alnica - #102. Postavitev
C.R.A.F.T. Challenge - #128. Inspired by Film (Red Violin with Samuel L Jackson and Greta Scacchi)
Crafts 4 Eternity Challenge - #165. Texture
As you like it Challenge #22. Favorite 3D Texture and WHY (because I like veneer and old paper)
Milk Coffee Challenge - Wet and/or dry embossing
4 Crafy Chicks - # 183. Music
Storyteller - #11. Punch and/or Dies



27 komentarjev:

  1. A veš, da sem ti nasedla in bila s tabo na podstrešju, ko si jo našla. In upala, da si jo dala popraviti, no napeti nove strune, da lahko hčerka sedaj igra (videla prvi fotko) :))))))))

    Lepo si me in potem vidim, da je to zgodba iz tvoje vščilnice ;)
    Krasna je. A imaš šablono za izrez, ker je profi izrezana.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ooohhh ne Moi....nisem hotela biti zavajajoča - samo zgodbo napišem ob tem. In ko sem se ukvarjala z violino, sem razmišljala le kaj bi o njej napisala. In ko me je prešinila ideja še o časopisnem papirju - je bila zgodbica tu :). Je pa res, da hčerka obiskuje šolo violine tretje leto.

      Šablonice nimam. Najprej si motiv poiščem na internetu in ga sprintam na bel papir. Nato motiv izrezem in postavim na furnir. Motiv obrišem po furnirju in potem se začne tezji del - izrezovanje. Tezji zato, ker se furnir zelooo rad cepi in je treba biti zelo pazljiv. In na takšen način nastajajo večinoma moji motivi - saj tisti, ki so na furnirju. Super, da ti je všeč :)

      Izbriši
  2. Tudi jaz sem ti nasedla v zgodbici in razmišljala kako si jo dala obnoviti in sedaj igra hčerka... Fenomenalna spremna beseda in še bolj voščilnica. Vsaka ti čast za izrezovanej iz furnirja. Luškan material, vendar ti lahkko orngi kravžlja živčke :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow - such an amazing story to go with your card. And what a beautiful card! Thanks for sharing with us at 4 Crafty Chicks, I hope you will join us again soon.
    Tina- DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Jana, tako dobro si napisala in potem dodala fotko hčerke z violino, da najbrž vsak nasede zgodbici :))) Ampak nič hudega, niti pomislila nisem, da bi nas hotela zavajati, prav luštno izpade :) Voščilnica je z eno besedo - fenomenalna! Po mojem mnenju šablon sploh ne potrebuješ, ker s svojimi prsti pričaraš karkoli, od lesene žličke za med do kavnega mlinčka in violine. In to kakšne violine! Vrhunsko si jo izrezala (s čim pa režeš furnir??) in pobarvala, bravo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj Maja...kaj naj rečem? Verjetno bi morala fotke drugače razvrstiti :). In če po pravici povem s čim rezem furnir...aaahhh saj mi sploh ne boste verjele - s škarjicami za nohte!!! Res je - ampak z njimi najlazje izrezem vijuge, okrogline in sploh celoten motiv. Tako priročne so :)

      Izbriši
    2. Ne ne, čisto prav si razporedila fotke :) Odlično si se znašla s škarjicami!
      Lep dan ti želim, Maja

      Izbriši
  5. Super card, thanks for joining in with our challenge at CRAFT this week, x carol

    OdgovoriIzbriši
  6. Ti pa res znaš čarati z besedami in s furnirjem :-) Lepa zgodbica. Tako slika hčerke, kot voščilnica sta prekrasni.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitka mi se jako sviđa, a i čovjek kod tebe može naučiti neke nove stvari. Vrlo lijep tekst i lijepa misao na kraju.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepo zgodbo si napletla in krasna cestitka je. Violina je cudovita. In tale fotka s tvojo hcero prav tako.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zgodbica je res srčkana in violina kot bi bila prava. Lepo!

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrasno violino si naredila. Voščilnica je zelo lepa.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 102. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepo si se lotila naše postavitve in izdelala čudovito voščilnico!
    Violina je fantastična in zelo natančno narejena :-))
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici in pri Milk Coffee... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  12. Sweet card! Thanks for playing along with us at C.R.A.F.T. Challenges. Have a wonderful day and good luck! Hugs, Sujin

    OdgovoriIzbriši
  13. What a beautiful card - perfect! What a gorgeous little violin, & love your style.
    Thank you for playing along at 4 Crafty Chicks.
    Debi - GDT@4CC.

    OdgovoriIzbriši
  14. Lpa zgodbica, malo sem ji tudi jaz nasedla :). Lepo, je ko poslušaš igranje svojega bližnjega, tudi napake niso tako moteče, kot drugače.
    Zelo mi je všeč tvoje ustvarjanje z furnirjem, nekako si predstavljem kako previdna moraš biti, da se ti pri rezanju ne zalomi.
    Hvala, da s igraš z nami v Craft-alnici s svojimi lepimi izdelki; Lili

    OdgovoriIzbriši
  15. The embossed music notes is divine - LOVE!

    Thank you for joining us at Crafts 4 Eternity! ~Michele, DT

    OdgovoriIzbriši
  16. Krasna zgodbica in voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  17. Čudovita vizitka, da o violini sploh ne govorim. Vidim, da si moram tudi sama nabavit malo furnirja ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mateja, če rabiš furnir ti ga z veseljem nekaj podarim :) Ga imam še za 5 let...na mailu mi lahko pustiš naslov...jana@sans.si
      Pozdravček

      Izbriši
  18. Gorgeous card! Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity this week hugs Michele x

    OdgovoriIzbriši
  19. lepa zgodbica in čudovita voščilnica :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Ooo, pravi furnir je violina na voščilnici??? Noro dobro. Enkratna je tudi voščilnica. Pa fotografija z vašo malo violinistko je fantastična!

    OdgovoriIzbriši
  21. oooo tudi tale je lepa. hvala ker sodeluješ na izzivu As You Like It. lp

    OdgovoriIzbriši
  22. Super card. Thanks for sharing it with us at Storyteller. Good luck, hugs from Lisbeth

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! Z veseljem ga preberem. Želim ti lep dan še naprej, Jana
Thank you for your comment! I read it with pleasure. Have a nice day, Jana